Opcje dostawy

Koszty Dostawy I Inne Dodatkowe OPŁATY

Jeśli złożysz zamówienie na naszej stronie internetowej, koszty dostawy i wszystkie inne dodatkowe opłaty będą takie, jak zostały przedstawione na stronie.

Kiedy dostarczymy produkty

Podczas procesu składania zamówienia będziemy na bieżąco informować Cię o terminie dostawy produktów. Jeśli nie wybierzesz konkretnej daty dostawy, na początku po przyjęciu zamówienia podamy Ci szacunkową datę dostawy, a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu aktualizacji tej informacji, gdy produkty będą gotowe do wysyłki. O ile nie uzgodnimy inaczej, termin dostawy to 3-5 dni roboczych od dnia przyjęcia przez nas zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie dostarczyć produktów w ciągu 3-5 dni roboczych od dnia, w którym przyjęliśmy zamówienie, poinformujemy Cię o tym, a jeśli nie zgodzisz się na przedłużenie czasu dostawy, będziesz mógł odstąpić od umowy, a my zwrócimy Ci całą kwotę za niedostarczone produkty.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia, które są od nas niezależne.

Jeśli dostawa naszych produktów opóźni się z powodu zdarzenia które jest od nas niezależne, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby Cię o tym powiadomić i podejmiemy wszystkie możliwe działania w celu ograniczenia skutków opóźnienia. W takim przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane zdarzeniem losowym. Jednak jeśli pojawi się ryzyko znacznego opóźnienia, możesz skontaktować się z nami, aby odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy za wszystkie opłacone produkty, których nie otrzymałeś. Przykłady zdarzeń, które znajdują się poza naszą kontrolą, obejmują klęski żywiołowe, powodzie, susze lub inne klęski żywiołowe; ogniska wirusa, choroby lub innych poważnych schorzeń; ataki terrorystyczne; zawalenie się budynków, pożary lub eksplozje; wszystkie spory pracownicze lub handlowe, strajki lub akcje protestacyjne; lub niewywiązanie się ze zobowiązań przez naszych dostawców (w przypadku gdy dostawcy nie są spółkami należącymi do naszej grupy).

W przypadku nieobecności klienta w domu w momencie dostawy produktu.

Jeśli nie zastaniemy nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę pod wskazanym adresem, zostawimy produkty w wyznaczonym przez Ciebie bezpiecznym miejscu lub na życzenie w sąsiadującej nieruchomości. W przypadku niewyznaczenia bezpiecznego miejsca lub niedostarczenia przesyłki do sąsiadującej nieruchomości, postaramy się zostawić produkty w możliwie najbezpieczniejszym miejscu.