Zasady Dokonywania Zwrotów

Zwrot Lub Wymiana Produktu

W Primo cenimy naszych Klientów i chcemy, abyś cieszył się produktami zakupionymi w naszym sklepie. Gdyby jednak okazało się, że nie spełniają one Twoich oczekiwań, chcemy, abyś wiedział, że jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub skarg dotyczących produktów zakupionych przez stronę internetową Primo, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z poniższych możliwości.

 

Pocztą Tradycyjną:

Primo Water Consumer Services:

Eden Springs Nederland B.V.

Edelgasstraat 50

NL-2718 SX Zoetermeer

The Netherlands

 

TELEFONICZNIE:

UK +44 (0)800 0274747

 

Za pomocą poczty e-mail:

 help@primodispensers.com

 

Jeśli w okresie obowiązywania gwarancji ujawni się wada produktu, naprawimy go lub wymienimy, a w niektórych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze. Okres gwarancji na produkty elektryczne wynosi 12 miesięcy od daty dostawy. Okres gwarancji na nierozpakowane produkty z datą przydatności do spożycia to okres od daty dostawy do daty przydatności do spożycia.

 

Zobowiązanie w przypadku zwrotu produktów. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do rezygnacji z produktów ze względu na ich wady lub nieprawidłowy opis, musisz albo odesłać je do nas, albo (jeśli nie można ich wysłać), umożliwić nam ich odbiór. Opłacimy koszty wysyłki lub odbioru. Zadzwoń lub wyślij wiadomość e-mail do naszego Działu Obsługi Klienta, aby poprosić o etykietę zwrotną lub umówić się na odbiór.