Płatności

Opcje Płatności

 

Płatność za zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Primo będzie w całości pobierana za pomocą naszego bezpiecznego systemu płatności. Opłaty uwzględniają podatek VAT i koszty dostawy. W stosownych przypadkach obie opłaty będą wyraźnie wskazane podczas procedury płatności przy sprawdzaniu koszyka zakupowego i wyszczególnione na fakturze/paragonie.

 

Akceptujemy większość kart debetowych i kredytowych, a ich pełna lista będzie dostępna na etapie płatności w koszyku zakupowym.

 

JAK ZNALEŹĆ CENĘ PRODUKTU?

 

Cena produktu (z podatkiem VAT) to cena podana na stronie produktowej naszego serwisu internetowego. Dokładamy wszelkich starań, aby wskazana cena produktu była prawidłowa. Aby dowiedzieć się, co się dzieje, jeśli wykryjemy błąd w cenie zamówionego produktu, zapoznaj się z poniższą częścią "Nieprawidłowa cena".

 

VAT

 

Dostosowujemy się do zmian stawek VAT. Jeśli stawka podatku VAT zmieni się między datą zamówienia a datą dostarczenia przez nas produktu, dostosujemy odpowiednio stawkę podatku VAT w Twoim zamówieniu, chyba że w całości zapłaciłeś już za produkt przed wejściem w życie zmiany stawki podatku VAT.

 

Nieprawidłowa Cena

 

Co się dzieje w przypadku podania nieprawidłowej ceny? Może się zdarzyć, że pomimo naszych starań, ceny niektórych sprzedawanych przez nas produktów mogą być nieprawidłowe. Zazwyczaj sprawdzamy ceny przed przyjęciem zamówienia. Jeśli prawidłowa cena produktu w dniu zamówienia jest wyższa niż podana cena na stronie, skontaktujemy się z Tobą, aby umożliwić kontynuowanie zakupu produktu w prawidłowej cenie albo anulowanie zamówienia, zanim je przyjmiemy do realizacji. Jeśli przyjmiemy i zrealizujemy zamówienie, w którym błąd cenowy jest oczywisty oraz mógł on zostać uznany przez klienta za błędną wycenę, możemy odstąpić od umowy, zwrócić całą zapłaconą kwotę i zażądać zwrotu wszystkich dostarczonych produktów.

 

Kiedy I Jak Trzeba Dokonać Płatności

Akceptujemy płatności online kartą kredytową lub debetową. Płatność za zamówienie zostanie pobrana z karty kredytowej lub debetowej Klienta w momencie składania zamówienia. Jeśli na późniejszym etapie odrzucimy zamówienie z jednego z powodów uwzględnionych w niniejszych warunkach lub nie będziemy w stanie dostarczyć jakiegokolwiek produktu z dowolnego powodu, zwrócimy całą kwotę na kartę kredytową lub debetową.

 

Zapytania Dotyczące Faktur

 

Co należy zrobić, jeśli otrzymasz nieprawidłową fakturę? Jeśli uznasz fakturę za nieprawidłową, natychmiast skontaktuj się z nami.

 

KONTAKT Z PRIMO:

 

TELEFONICZNIE:

UK +44 (0)800 0274747

 

ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL: 

help@primodispensers.com